Merrild kaffe

Der var op til 600 opkald per dag, der samlet var altafgørende for virksomhedens ansigt udad til – den gode stemning kunne kunderne høre med det samme.

Salgsdirektør Leif Bork,
fra Merrild Coffe System A/S

Vi har brugt Optimation til salgs- og kundeserviceudvikling.


”Det var Optimation/Asgerbo Gabriels person, som gjorde udslaget. Hans gennemslagskraft og humør. Dertil kommer, at han har en praktisk baggrund. Han har prøvet det på sin egen krop."

Hans forarbejde var helt i top; han var ude at køre med sælgerne, og havde talt med alle inden kursusstart. Det betød for eksempel, at han kendte os så godt, at han kunne være med i snakken i pauserne.

Han virkede mere som en kollega end en fremmed.

Hos pigerne i telefonsalg og service

Fik han, sammen med dem, vendt et arbejdsmiljø med daglige konflikter til en mærkbar god stemning.

Der var op til 600 opkald per dag, der samlet var altafgørende for virksomhedens ansigt udad til – den gode stemning kunne kunderne høre med det samme. Det gode humør havde en afsmittende effekt hele vejen til vores sælgere, teknikere, andre afdelinger og sidst men ikke mindst kunderne.”